Hatar,Ebbzz

Hej
Kom hem till mamma när kl var lite över 9 idag. Nu sitter jag och väntar på att Ebbzz ska komma till mig. Vi ska vara en stund här men sen så åker Ebbzz med sin familj och tittar på fyverkerier. Sen när dom har varit där så hemmtar dom mig här. Så ska jag sova hos Ebbzz.

Hatar:
Om ni undrar vrf jag inte ska kolla på fyverkerier så e det för jag hatar dom. För dom plågar alla söta och underbara djuren. Så nu vet ni de jag fyrar inte nyår eller jul.För hatar dom båda.

Musik:
De här lyssnar jag just nu på:

//Lojzan!!!

Emo pics

She's Emo..





















//Lojzan!!!

Dåligt :/

Hej..
Har inte orkat blogga för har måt så dåligt.Men nu mår jag lite bättre och ska försöka bli lite gladare. Idag ska jag till pappa men kommer hem i mon.Här e lite ego bilder som jag tog i går när jag hade tråkigt.















//Lojzan!!!

Ebbzz KRIG!

Hejhej
Idag har Ebbzz varit här ^^
Det här vade de vi gjorde typ.. Sen när vi slutade filma så startade vi ett krig med oboy pulver och kakao. Men måste sticka nu bloggar senare.. Okej?
//Lojzan!!!

Orkar

Hej
Kom hem för ett tag sedan.Sitter helt ensam hemma och lyssnar på musik. Men kommer inte orka blogga mer idag för e väldigt trött.

//Lojzan!!!

Halloween in my <3

Hejhej
Idag e det Halloween :D Inte för jag e så glad för det men aa...
Jag idag:








Musik:
De jag just nu sitter och lyssnar på:

//Lojzan!!!

Bilderna

Hej
Nu har Cisha skickat mig några bilder. Vet inte om hon skickar fler sen eller skiter idet. Men här har ni några ^^
Hade precis fixat till mina ögonbryn så var ju tvungen att göra tummen upp:P
Visst e vi lika? :D
Jag ville ha kameran...
Missade oss bara lite men vi kom me lite ^^
Jag ska inte hålla i kameror jag tar bara random ego bilder..
Okej..
Ebbzz och jag e ju också sjukt lika varandra de vet ju alla :P
Haha x''D Ebbzz och jag vi e bara för söta <3 Cisha står där och fotar helt seriöst medans Ebbzz och jag flummar och skrattar i varandras armar<3
Innan Cisha och jag skulle hoppa i badet ^^
Och en till liten ego bild på lilla mig ^^
//Lojzan!!!

Halloween<3

Hejhej
Enligt mig så e det halloween i mon och inte julafton. Men jag och Riley ska vara hos min mormor för min mamma jobbar. Så när mamma slutat jobba idag så ska vi äta tacos och öppna julklappar ^^
Jag det lilla egot:














Jontz



//Lojzan!!!

Cisha,Riley <3

Hej
Igår så sov ju jag hos Cisha. Vi hade lite spa hos henne de var väldigt roligt ^^ När vi var mindre så hade vi spa en gång varje vecka.

De kommer att komma fler bilder lovar men väntar på att Cisha ska skicka dom till mig. Jag ser damp ut har ju inga ögonbryn och så blåser jag upp mina kinder.. Vi badade i Cishas jacuzzi ^^
Idag:
Så var jag och min bror Riley och jag ute och sprang med Nikita ^^

Visst e hon fin?^^
Förlåt att jag inte har orkat bloggar förens nu. Men har varit sjukt trött idag.
//Lojzan!!!

Skolan,Cisha

Hejhej
Idag är det sista dagen i skolan :D Men mina planer efter skolan e att jag ska vara med Cisha. Sen ska vi sova hos henne och ha spa. Det ska nog bli kul ^^ Men ska fixa mig tll skolan nu.
//Lojzan!!!


Dans,slut

Hej
Idag var det sen sista dans lektionen. De gick väl sådär. I mon så slutar jag skolan 12.40 för det e sista skoldagen.

Baksida

Framsidan
Fick den av mamma i söndags. Tycker den var ganska snygg men ha den bara när jag dansar. Fast med ett linne under då. Skulle aldrig kunna ha den till skolan eller något annat inte min stil liksom. Så de har fått bli min dans tröja ^^ Men e inte på humör just nu så det kommer nog inte bli något me inlägg idag.
//Lojzan!!!

Cisha Ebbzz

Hej
Igår var jag hos Cisha. Ebbzz var också där men inte så länge som jag var. Vi bakade negerbollar,spelade på ps3 och handlade lite saker. För en av våra lärare och vi ska ha mys idag på en av lektionerna. Idag efter skolan ska Ebbzz,jag och Cisha till dansen. Det e sista gången :/

Ebbzz och jag hos Cisha.. Visst e vi lika..? :P Det kommer fler bilder från när vi var hos Cisha senare.
Jag idag typ..:

Mitt hår e fluffigt :'3

<3

Mina ögonbryn blev tjocka idag... Om alla ville veta det..?
//Lojzan!!!

Skolan NU!

Hej
Ska typ gå nu ska sälla med en kompis men här e lite bilder.









//Lojzan!!!

Cuz I Love You <3

My Love ♥





Jag har världens finaste pojkvän <3 Jag älskar min Jontz <3
//Lojzan!!!

My smile <3

Hejhej :D
Kom nyss hem från dansen. Jag hatar mitt leende och det har jag alltid gjort. Men nu med lite smyken så blev det undebart <3











Hur tycker ni att det blev? Kommentera om vad du tycker ^^
//Lojzan!!!

Cuz I Can

Cuz I Can!!!
Mitt hjärta slår för dig älskling ^^
My stars <3 Broder Daniel 4ever
Cuz I Can <3  Jag vågar vara mig själv och det e jag stålt över.. Skiter i vad du tycker
Baby you make me smile <3
//Lojzan!!!

Mormor

Hej
Idag så har jag varit i Kalmar och shoppat dom sista julklapparna. Efter mamma,jag och Ella var klara så åkte vi till min mormor. Vi åt lite mat där och så. Jag satt mest vid datorn medan dom lekte ute med Ella.
Jag idag:

Min sminkning idag som blev sjukt dålig :/


Nät långarmad tröja och vit line.

Nit skärp och tyl kjol.

Rosa nätstrumpbyxor och en blå svart knä strumpa på ena benet.
//Lojzan!!!

Bara för att...

Bara för att jag inte har något liv...

Alla mina känslor för andra försvinner för jag älskar dig så.... <//3

Love is like heaven But hurts like hell....
//Lojzan som borde våga och inte gråta...

My man and I <3

HEJ
Här e en video som jag gjorde igår:
Jag och min älskade Jontz <3
//Lojzan!!!

Vingklippt ängel...

Hejhej..
Sitter och läser boken Vingklippt ängel som jag fick av en som heter Märet för ett tag sedan. Den boken e så jävla bra. Sitter typ och gråter och kan inte sluta läsa den.

Den rekomenderas verkligen.
//Lojzan!!!

Todd<3

Hej
Idag så var ju Todd här :3 Vi hade jätte kul vi låg och myst i min säng och tittade på Batman<3

Todd och jag 4ever <3

Rakade nyss av mina ögonbryn så sitter och målar ditt. Här är en bild:



Hur tycker ni att det blev? Jag gillar det massor ^^
//Lojzan!!!

Skolan snart :P

Hej
Det här blir ett snabbt inlägg om hur jag ser ut idag:









//Lojzan!!!

Random...

Hej
Det här blir mitt sitta inlägg för i kväll. I mon kommer min älskade Todd hitt :D

Här e min Todd :'3 Hon e så jävla fin <3

Här e lite random bilder jag tog nyss med camen:









I'm Strange But What are you..?
//Lojzan!!!

ELLA!!!

Hej
Sitter och tråkar och dricker monster. Men under tiden mamma var och köpte det så gjorde Ella och jag dethär:

Igga att Ella och jag e lika och att vi e så sjukt random e ni snälla <3
//Lojzan!!!

Kemi,Svenska och Musik

Hej
I skolan idag så  hade jag musik och kemi prov och sv läxförhör. Sv gick sjukt dåligt musiken gick väl sådär men kemin fick jag E. Och jag Hade inte hunite öva på det så de gick ganska bra.

Fråga till er!!!
Jag fundera på att raka av mina ögonbryn så det bara e att måla dit dom. Tycker ni att jag ska raka bort dom?
//Lojzan!!!

Dans!

Hej
Det var jätte bra på dansen idag. Kan nästan hela dansen förutom 2 sparkar som jag aldrig hinner göra. Men annars så går det sjukt bra.

En liten random bild. Som vi tog innan vi skulle åka. Vi ser ju lite roliga ut men de får ni allt tåla.
Nu ska jag sitta och cilla med Ebba Grön på högsta volym <3
//Lojzan!!

Dans :D

Hej
Jag dansar ju disco alltså singel disco. Men nu när jul lovet snart ska börja så har sigel discon slutat. Så jag,Cisha och Ebbzz har börjat på gruppdisco. Rätt kul att dansa i grupp. Och dom tjejerna som e med i vår grupp e jätte snälla och duktiga. Gruppdiscon började i måndags och idag så ska de också va sen nästa måndag och onsdag. Tyvärr så e det bara 4 gånger. Men samanlagt blir det 6 h.
//Lojzan!!!

Izza

Hej
Igår så var jag med Izza. Me vi fick lite tråkigt så vi skrev på varandras ryggar... Inget liv typ.. men aa..

Som ni ser.. Jontz över hela ryggen och på Izza står det Anton men de har jag ingen bild på.
//Lojzan!!!

Internet

Hej
Förlåt så jätte mkt att jag inte har bloggat men det e p.g.a att inte mitt internet funkat men nu funkar det igen som tur e. Så nu e jag tillbaka. Men måste fixa mig till skolan nu.

Random bild.....

Snö :C

Hej
Har varit lite arg hela dagen idag. Mamma väkte mig inte förens 7.50 och jag ska gå till skolan kl 8.00 Så brukar få gå upp kl 6.30 för att hinna till skolan. Så fick lite brotom idag på morgonen. Sen så har jag haft ont i magen hela dagen. Sen idag när jag skulle gå till skolan så märkte jag att det snöade :C Så när jag kom till skolan så var mitt hår lite lockigt.

Ebbzz när vi väntade på att sy-slöjds läraren skulle komma och öppna.
//Lojzan!!!

Penis :P

Izza=Penis
Bara för jag inte bloggade i helgen så kommer det en bild
En grej som e onödigt att veta om mig så kan ja komma på lite random smek namn till mina kompisar.
Som typ Izza. Jag går runt och kallar henne för Penis...
//Lojzan!!!

Ebbzz och Musik

Hejhej
Har varit med Ebbzz idag. Vi gjorde väl inte så mkt men aa.. Vi hade ganska roligt för båda två var flumiga ^^

Så alla vet så e vin inte normala och vi är Hulken :P

Hämtade Ella på dagis nyss. Just ligger hon i min säng och äter pepparkakor medans jag lyssnar på den här låten.

//Lojzan!!!

Min Random Musik

Musik
Jag lyssnar ju på ganska mkt olik musik och här e några låtar jag brukar lyssna på:
//Lojzan!!!

Pappa

Hej
I helgen var jag hos pappa drf bloggade ja inte. I söndags så var de ju dans så när ja kom hem så orkade ja inte + ja passade lillsyrran och så hade ja sjukt ont i huvudet. Idag i skolan var de väl som vanligt passade Ella idag också.

De jag och min äldsta storebror underhöll oss med i helgen:
//Lojzan!!!

Biologi och mår skit...

Hej
Idag var det ganska kul på kemin lite random börjar vi prata om sexualkunskap. Har väl varit sådär i skolan idag. Men just nu mår jag skit. Och ska försöka att göra färdig min biologi läxa.Som nog inte kommer gå så bra.

Min sminkning i dag. Färgade ju håret igår men de blev inte alls bra :/
//Lojzan!!!

RSS 2.0