Musik

Hej
Här e lite musik som jag gillar.

Fan vad jag älskar Sid <3
//Lojzan!!!

Ebbzz

Hej
Här e dom bilderna som jag och Ebbzz tog när vi var i klamar.

Jag i Tomte glasögon.

Dom nörd glasögon vill jag ha.


Haha XD vad ska man säga. Ebbzz skickade bara dom. Men eftersom det har varit dålig uppdatering så kommer det en låt här.

//Lojzan!!!

Hemma

Hej!!!
Nu e jag hemma i Mönsterås igen. Det var jätte roligt i Göteborg. Åkte alla stora karuseler på Liseberg. Åkte den nya dan var faktiskt inte läskig. Så har lyckas med att inte skrika på någon karusel på hella Liseberg. Sen så gick vi lite på stan. Var inne på en affär som hetter Shock i typ bara 10 min. När jag kom ut därifrån så ar jag 1600kr fattigare. Skriver lite mer om vad jag gjorde i Göteborg sennare. Orkar inte just nu.
//Lojzan!!!

Göteborg

Hej
I mon åker jag till Göteborg och kommer hem på fredag. Så kommer nog inte blogga får se om nån har med en dator. I Gteborg ska jag vara på Liseberg och så ska jag shopa. Det blir nog mest på Shock. Men ska packa nu.
//Lojzan!!!

Nikita

Hej
Kom precis in. Har varit ute och gått med min storebrors hund Nikita. Här kommer lite bilder som ja har taggit med webbcamen.


När jag var ute med Nikita så hade jag allt mitt hår förutom luggen inne i min keps. Ser lite ut som en kille.

Det här har jag på mig idag.

Bild på mig och Nikita. Släppte ut håret när jag kom hem.
//Lojzan!!!

Ella

Hej
Förlåt att jag inte bloggade mer i går men följde med min mamma till kalmar och hämtade min lillasyster Ella. Efter det så gick vi i lite affärer. Men här komer lite bilder.

Jag :P


De jag hade på mig igår.


En tofs som jag köpte när jag och Ebbzz var i kalmar.


Hårspänne jag också köpte när jag var med Ebbzz i kalmar.


Ett läppsyl som smakar Sprite Ebbzz köpte Fanta smak.

Den bilden jag tog försvan så tog en från google.
Igår så köte jag lite hårspännen och en kjol. Men orkar inte ta kort på det nu för ska göra något att äta har inte ätit något idag än.
//Lojzan!!!

Ebbzz

Hej
I Lördags bloggade jag inte för att Ebbzz sovde över hos mig. Sen på Söndagen så åkte jag,Ebbzz,hennes mamma och lillebror och badade. Efter det så följde jag med Ebbzz hem. Bilderna från Kalmar kommer inte upp nu för Ebbzz har inte orkat skicka dom till mig än :C Men nu måste jag fixa till mig så jag kan gå ut och skejta.
//Lojzan!!!


Kalmar

Hej
Idag har jag,Ebbzz och hennes mamma varit i kalmar. Köpte lite gerejor kommer bilder på det. Men nu ska jag vännta på att Ebbzz ska komma hitt hon ska sova här.
//Lojzan!!!

Musik

Hej
Lyssnar inte så mkt på Katy Perrymen den här låten e så jävla bra och musik videon. Första gången jag hörde den så började jag nästan gråtta men man måste titta på videon det e den som berör.

//Lojzan!!!

Folk

Hej
JAg har typ suttit inne och segat hella lovet. Borde gå ut och snacka med folk. Satt och pratade med mig själv nyss XD  Så kanske går ut och skejta lite snart om jag orkar. Sitter och lyssnar på P!nk. Hon e både snygg och bra. Älskar hennes låtar.

//Lojzan!!!

Förlåt



Hej
Förlåt så mkt att jag inte bloggat på jätte läng. Men har inte orkat för Todd och jag gjorde slut för att vi inte tyckte det känndes rätt så e singel nu. Men här kommer massa bilder som jag och mina kompisar taggit.

Cisha och jag :P


Ebbzz och jag var ute och gick en solig dag.


Ebbzz och Izza är vi e på väg til Kalmar och Ska se den nya Hary Potter filmen.


Jag


Izza


Izza i hissen :P


Izza och jag


Ebbzz


Ebbzz


Jag satt och lekte med silvertejp. Som Izza hade i sin väska konstigt nog.


Ebbzz

Fågade om jag fick ta kort och lägga upp bilden och det fick jag hon var jätte cool.


En till som jag frågade om jag fick lägga upp hon ver jätte cool älskar Punk. Hon har ett av mina favorit band på tröjan.


Här är bilderna som vi tog i bussen när vi åkte hem. Izza och jag hehe.......


Izzas hand och jag.


Izza and me.


ME ^^Y


Älskar att ta kort och leka med kameror.


Ebbzz och jag


Ehh...... Ja som ni märker e jag jätte normal.


De halsbandet fick jag av Edvin. Visst e han gullig.

Vad F*n gör jag. Det måste vara något fel på mig XD


Ja,jag har en jävla napp i munen XD  Då var jag och Izza så fick vi lite tråkigt så lekte med silvertejp och jag lekte en stund med nappar XD


Izza och jag var på en marknad. Den här är taggen innan den över. Det regnade så mitt hår blev lockigt
Så där har ni dom. Nu ska jag sminka mig och fixa håret.
//Lojzan!!!

Todd

Hej
Jag var ju med min tjej kompis som kallas för Todd idag. Jag gillar henne och hon gillar mig men jag gillar Edvin och var ju ihop med honom. Men han klarade inte av att se Todd ledsen. Så han och jag gjorde slut. Så nu e jag och Todd ihop. Men måste sova nu.
//Lojzan!!!

Ella

Hej
Idag passar jag min minsta lillasyster Ella. Jag började vid 7 på morgonen och slutar kl 1. Så vid två så kommer jag vara med en av värdens bästa personer. Hon kallas för Todd. Så alla säger Todd och skriver Todd aldrig hennes riktiga namn. Men nu ska Ella och jag göra lite makaroner och vegitariska köttbullar.
//Lojzan!!!

Badat

Hej
Nu har jag kommit hem från min pappa. Idag har jag badat ute i en sjö när jag var hos pappa. Det är darför jag inte har skrivit något idag.  Igår var deför det var massa hos min pappa för han fyllde år. Så har fyrat han. Men ska ringa tilll mina kompisar och se vad dom gjort. Bloggar senare idag.
//Lojzan!!!

Pappa

Hej
Bloggade inte så mycket igår för att jag var så trött och att jag var barnvakt åt min lillasyster. Idag han jag inte blogga för jag sov rätt länge så började packa och fixa till mig så åkte jag buss till Kalmar där min låtsasmamma hämtade mig. Så nu sitter jag hemma hos min pappa.Ska vara här tills på lördag och i mon blir det kallas för min pappa fyller år. Men måste sticka nu.
//Lojzan!!!

Göteborg

Hej
Den 27 så åker jag och några till till Gbg (Göteborg). Vi ska vara på Liseberg och gå och shoppa lite. Jag har väldigt tråkigt just nu men förut satt jag och målade jätte konstigt. HAHA XD Teknigen blev jätte konstig men jag satte upp den på vårt kylskåp.
//Lojzan!!!

Tråkar

Hej
Jag sitter här hemma själv men ska hämta min lillasyster på dagis om3 timmar och ska vara barnvakt tills halv 10 tror jag. Men det ända bra att passa henne är att jag får 30 kr/h. Jag har passaat henne i 34,5 timmar så jag har tjänat 1035 kr.
//Lojzan!!!


Oj

Hej
Idag kl 5 på morgonen så gick jag ut och var med min kompis Ayumine. För båda kunde inte sova men vi var till typ kl 8. För då kom min mamma och var jätte arg. Så om jag inte bloggar så kan det vara för jag har dataförbud.
//Lojzan

Idoler


Hej
Det här är tre st av allamina idoler.

Joker från Batman.


Harley Quinn och Poison Ivy också från batman.
Just nu sitter jag inne på mitt varma rum gömmer mig under mitt Spiderman täck så inte myggorna äter upp mig.
//Lojzan!!!

Blä

Hej
Jag och min kompis skulle gå ut lite nu. Men min mamma vaknade så jag kan inte gå ut :C Måste hon vakna så lätt. Det är ju så finnt ute. På dagen tvingar min mamma att jag ska gå ut men när jag vill gå ut på natten så för jag skäl.

Vill gå ut nu. Och vara men min skydsängel och vän.
//Lojzan!!!

Bilder

Hej
Här kommer lite mer bilder på mig och mina kompisar.

Izza och jag. Haha XD Vad snygga vi är när vi läser :P


Jag =^.^=


Min kille Edvin ^^


Linnea,jag,Todd,Izz och Cisha.
Alla tjejer i min klass förutom Ebbzz hon är bakomkameran.


En till bild på Edvin

Jag hemma hos Cisha och pluggar. Eller vi skulle plugga men det gick ju som det gick.


Bra att veta hur jag ser ut när jag krattar löv.
Nu orkar jag inte leta och lägga ut fler bilder så ni fårnöja er.
//Lojzan!!!


Musik

Hej
Sån här musik ingår i mitt liv :P

Är inte barnslig nä då inte alls :P
Från en jätte bra anime som heter Nana


Det va lite av sånt jag lyssnar på. Jag har mycket blandad musik smak.
//Lojzan!!!

Bilder

Hej
Här kommer lite bilder på mig.

Ebbzzchan och jag på en cirkus.


Jag sitter på en bänk och leker med min mobil.


Jag,Ebbzzchan och Todd (Hon kallas så).


Vi igen.


Cisha,Jag och Ebbzzchan med våra japanska skoluniformer.


Jag med batman tröja ♥


HAHA XD Ser drogad ut


Min skolväska. Som kanske märks så älskar jag Batman.


Ja,jag ligger på golvet och kramar en sko.


Nej,jag är inte normal.


Har stålhättar på dom kängorna ^.^Y
//Lojzan!!!

Me

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag var med min kompis Ebbzzchan
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt vid datorn och lyssnde på Caramelldansen ^^

Det sista du sa högt: Aj!!!

Det senaste någon sa till dig: Va hemma snart.

Vad har du druckit idag: Apelsinjuice.

Vad var det senaste du åt: Tic Tac.

Vad var det senaste du köpte: En Red Bull.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Venne tittar väl inte jag på.

Vad är det för väder hos dig nu: Venne orkar inte öppna mitt fönster för att titta på det.

Godaste glassmaken: Red Bull självklart C:

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nee.

Sover du tungt: Bara om jag inte sovit på några dygn

Drömmer du mardrömmar: Hai = Ja på japanska

Trivs du med ditt jobb: Ne det är inte kul att vara barnvakt åt sin minsta lillasyster men för 30 kr/h

Favoritklädsel: Emo/Punk/Lolita/Goht

Favoritlåt just nu: Anna Tsuchiya - Rose, Caramelldansen och Bumbibjörnarna

Vad ser du om du tittar till höger: En Red Bull burk

Vad gör dig glad just nu: Att jag lyssnar på Caramelldansen

Vad ska du göra härnäst: Blogga

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Humör just nu: Glad och känner mig ekstremt barnslig

Favoritgodis: Är vegiterian så äter inte godis

Kläder just nu: Converse,håliga strumpbyxor,rödrutig kjol med en kedja,ett svart nitbälte och ett metal,handbojor i ett av skärpen, svart t-tröja med Sex pistols,Kedja med hänglås runt halsen och näthandske.

Sommarplaner: Ska till göteborg den 27

Hur många kuddar sover du med: Två

Spelar du något instrument: Har spelat gitarr

Morgon eller nattmänniska: Båda två
Vad är viktigast för dig: Venne

Är du kittlig: Ne bara litte

Snarkar du: Ja

Stjärntecken: Stenbock

Äckligaste insekten: Tycker om insekter

Längtar du mest efter just nu: Tills min kompis blir frisk så vi kan ta kort på varandra


Så nu vet nilite mer om mig. Det kommer nog fler sådanahär.
//Lojzan!!!

Välkommen

Hej
Det här är min blogg. Jag heter Lojzan och kommer skriva om lite allt möjligt hoppas du gillar den ^^

En bild på mig och min kille Edvin ♥


Jag i skolan.

Nu vet ni hur jag typ ser ut. Kommer att skriva några inlägg om mig i början så ni lär känna mig =^.^=
//Lojzan!!!

RSS 2.0