Blä...

Hej
Ebbzz åkte hem för några timmar sedan. Sen så har jag hämtat Ella på dagis. Sen så gick jag ut med Nikita medan Riley gjorde mat till oss.

Idag e det bara 3dagar tills jag och Ebbzz ska till Kultcon. Vi ska vara i Jönköping i 3 dagar Kultcon e i Jönköping och tre dagar. Efter det åker vi till Gbg och ska sova på ett hotel och gå på stan och lite så. Självklart ska vi inte åka själva utan vi åker med Ebbzz familj.

Just nu sitter jag och gråter för jag lyssnar på en sån jävla bra låt..som tyvärr påminner mig om Edvin. Sen så pakar jag inför resan.  Har gjort slut med min kille för klarar inte av att ha ett nytt förhplande har inte släppt Edvin än. Känns som jag aldrig kommer göra det. Men hoppas jag kommer över det.
//Lojzan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0