Bror

Tråk
Det här e ett inlägg till min  älskade bror för jag inte har något att skriva om.

Min älskade bror:
Jag älskar dig så jävla mkt. Vi har alltid funnits för varann. Om någon e dum så täker du min rygg. Aldrig känt nåt hat närheten av dig du är den bästa brosan en tjej kan tänka sig.

Du är en ängel nedsänd för att skydda mig jag säger det för sällan Riley jag älskar dig. Du är en underbar människa jag lovar jag svär.
Älskar dig brosan,du är bäst på jorden jag säger inte ofta dom tre orden.


























Du och jag min älskade bror ♥












Min:
Älskar dig bro min,tänk att jag hade sån tur,sån tur att jag fick dig som bro.. Lova mig en sak försvin aldrig från mig. Du e min andra halva. Du e min älskade bror. Tack för du finns... Du e så jävla vacker och underbar.
//Lojzan!!!

Kommentarer
Postat av: Selma

Riley is so awesome and cute ^_^ ♥

Så gulligt skriver ;3

2011-10-21 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0