Inget liv

Hej
Svårt att blogga när man inte har något liv. Sitter och lyssnar på musik hela dagarna när jag inte e i skola alltså. Idag har jag varit med min kompis Izza och sen så har jag varit barnvakt. Tog lite bilder med camen för jag har så jävla tråkigt.



En t-tröja som jag fick av min underbara bror Riley <3 Han e underbar finns ingen som han älskar min bror Riley♥


Om jag trycker på av tryckan så skulle jag aldrig behöva känna smärta och sorg,men om jag inte trycker så kanske jag få känna kärlek igen...

Yes sir!!!


Jag lovar jag ska säga sanningen ingenting annat....


Jag ber till min gud att få slippa leva mer... Har en gud som ingen vet om och ingen kommer få veta...



Fick glädje tårar när det var en som skrev på fb till mig. Såhär skrev han: tycker fan det vem som hälst vågar inte klä sig som du !
Ni kanske bara tycker det e småord men om ni var mig så skulle ni förstå. Jag har fått mkt mkt skit av att jag vågar klä mig som jag vill. Men har jag ändrat mig för dom hatar min still... NEJ!! JAg står kvar vid det jag tycker. Även alla slagen och allt hat. Jag e jag det kan ingen ändra på.......


Älskar er mina underbara läsare. Ska försöka blogga mer...
//Lojzan!!!

Kommentarer
Postat av: kurochan

Vad söt du är!!! :)

2011-10-06 @ 21:09:22
URL: http://kurochan.blogg.se/
Postat av: Ebbzzchan

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL! L, L, L, L! OwO

2011-10-06 @ 22:10:27
URL: http://ebbzzchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0