Liv?

Hej
Kom hem nyss vad med Izza och Cisha i affären. Typ har inget riktigt liv så sitter och tråkar framör datorn och hoppas på att allt ska bli bra igen... Även att jag vet att det aldrig mer kommer bli bra igen. Kommer nog fan aldrig att släppa Edvin.

Han var mitt allt och hela min värld. Med han vid min sida så kunde jag klara av allt. Men nu när du inte längre vill finnas hos mig vad ska jag göra då? Klarar mig inte utan att du står vid min sida. Vad ska jag göra nu när du lämnat mig? Du var ju fan hela mitt liv. Du såg mig när ingen annan såg mig när jag stog vid kanten och var redo att falla.
//Lojzan!!!

Kommentarer
Postat av: NMNL

haha, du måste spara deta tills du är 17-18 år! Du kommer skratta som fan och tycka att han är en stor idiot! Du behöver honom inte!

2011-10-24 @ 21:46:47
Postat av: Lojzan!!!

Ddet kommer jag inte kommer alltid att älska han... Om man älskar nån verkligen verkligen på riktigt sluter man aldrig älska den och man skiter i vad fan den gör för den personen kommer alltid betyda mkt för än...

2011-10-24 @ 21:50:27
URL: http://caramelldansen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0