Hej
JAg har inte bloggat på ett tag för att vårt internet inte har funkat men nu funkar det igen. Började funka för nån dag sedan men orkade inte blogga då. Edv!n dumpade mig han trodde att han älskade men det gör han inte.. Och nu vill han inte vara kompis med mig längre <//3 Men idag måde jag lite bättre för en kompis som går på min skola började hångla med mig. Och jag gillar han väldigt mycket. Så blev väldigt glad. Sen nu när jag satt vid datorn så skrev en tjej som jag älskat i hela mitt lev och det vet hon.  Vi har varit tillsammans en gång. Och hon säger att hon gillar mig som en jätte bra vän nu. Men nyss så skrev hon att jag var player <//3 Mitt hjärta krossades igen.

Bloggar i mon om jag hinner ska till min pappa så kanske inte hinner. Och blir inget mer inlägg idag för måste plugga. Jag har svenska prov i mon. Och jag har inte övat någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0