Cisha

Hej :D
Det är inte Lojzan som bloggar just nu, det är jaaaaaag! Cisha alltså, hehe...
Okej, jag ska gästblogga här för idag. But only one post. Detta blir det enda inlägget :)

Idag har vi varit på dans i Kalmar. Det gick bra men vi kan inte det sista danssteget...
Efter dansen stack vi till ett köpcenter men Lojzan köpte inget, bara jag. Men vad jag köpte säger jag inte, det får ni läsa själva på min blogg. Mohahahaa ;)
Lägger upp en bild på Lojzans outfit för dagen!

Hon har ett linne med stjärnor (Hon har visat det på bloggen innan) och svarta shorts med röda tights under. Och som grädde på moset, en bandana runt knät. Snacka om att det väckte uppmärksamhet i Kalmar XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0