Dikter

Hej
Här e några dikter som jag tycker e jätte bra:

Kärlek
Det e någonting jag hatar. Det kan vara vackert för en sekund. Men jag vet att till slut gör det bara fruktansvärt ont. Ändå är det någonting man hela tiden söker efter när man är utan det. Som en drog. Med den värsta abstinens.

Somtimes I just want to disappear and see if anyone would miss me.

You're my dream please come true...

Sometimes al you can do is laugh to keep yourself from crying.

Voodoo dolls hav feelings too.

I wish I was a kid again,because skinned knees are easier to fix than broken hearts.

Vill inte läga upp nån som jaghar skrivit. Så aa...  Men här är några jag tycker väldigt mkt om. Men nu ska jag äta bloggar senare.
//Lojzan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0