Rum

Hej
Efter som jag har så tråkigt så kommer det lite bilder på hur mitt rum ser ut.

Såhär ser min dörr ut förut var det ett papper där det stog: Knacka innan du går in annars äter jag upp dig. Men tog ner den sen.


Såhär ser det ut när man kommer in i mitt rum brukar vara mkt mkt mer stökigare men mamma städade igår så har inte hunit bli så stökigt.

Andra sidan av min dörr.

Här jag sitter och bloggar. När jag nu hinner och orkar.
Syns visst inte vad jag skrev ditt men det står; Dom här har jag får av Edv!n <3


Min gaderob som mamma städade. Hon städar jämt inne på mitt rum :C Det får hon inte för mig,hittar ju inget efter hon har städat.


Green Day <3333


Min föra klass. Det var när vi var på Barometen i kalmar.

Min säng och mitt fönster. Det störande med att ha sne fönster e när det regnar låte det så jävla mkt...

Nu har jag inga fler bilder och har inget mer att blogga om.


Kommentarer
Postat av: Erik

fina bilder sötnos ^^

2011-09-07 @ 15:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0