Edv!n

Hej
Nu e jag och Edv!n ihop igen. Så e typ glad nu. Här e 3 bilder.

Ett att alla smurfglas vi har.

E osminkad har inte enns fixat håret idag :C

Min sjukt svullna läpp :C
Men måste plugga nu. Det blir nog inget mer inlägg idag. Så hejdå godnatt.
//Lojzan!!!

Duschat

Hej
Duschade nyss. Så sitter och chattar med lite folk och lyssnar på musik.


Har jätte tråkigt. Ska nog baka något.
//Lojzan!!!

Sjuk

Hej
Jag är jätte förkylld och har ont i halsen och i huvudet. Så gick inte till skolan idag. Vi skulle bara vara ute idag.


Min läpp e jätte svullen än :C
//Lojzan!!!


Läppen

Hej
Min läpp e jätte svulen nu p.g.a att jag tryckte igenom en säkerhets nål.

Fan vad min läppe svullen :C  Men gjorde percingen för att Edvin skulle tycka jag var fin :c Men nu e det slut :'C Hatar att gråta men jag kan inte få tårarna sluta rinna.
//Lojzan!!!

Fina bilder


//Lojzan!!!

Edvin
Hej
Idag gjorde Edv!n slut me mig :C Så typ mår jätte dåligt just nu. Men här får ni några bilder. Dom blev dåliga menmen...




Min percing ser fejk ut en den e riktig.
//Lojzan!!!

^^

Titta vad jag har gjort ^^


Jag tog håll i läppen på mig själv ^^
//Lojzan!!!

Sjuk

Hej
Fick gå hem från skolan idag för att jag mår illa :C Men jag går nog till skolan när vi ska ta skolfoto. Vill ju inte missa det. Men såhär ser jag ut idag. Ska se ut så här på skolfotot me.

Har fyra stjänor under ögonen. 2 under varsitt.


Cola ^^


En av mina Sex Pistols tröjor.


Svart nitskärp som jag dragit bort lite nitar på. Svarta jens. Och runt knät har jag knyttit en bandana.

//Lojzan!!!

Ups

Hej
Förlåt att jag glömde att blogga som jag lovade. Idag så var jag Ebbzz och Cisha på dansen som har börjat igen. Vi dansar disco. De e rätt kul men lite svårt.



Så Här ser mitt hår ut idag. Men det har lagt sig lite. Det gjorde det när jag var i affären och köpte cola.
Min lillasyser sa såhär när hon såg det "Hon fyller 4 snart".
Ella: E du en fågel nu?
Jag: Va??
Ella: Eller e du en fisk?
Haha xD Så gullig hon e. I mon e de skolfoto så då ska jag ha mitt hår såhär ^^
Nu orkar jag inte blogga mer. Men kommenter om vad du tycker om mitt hår när jag har det så. Eller så kan du ju kommenter något annat. Men kom i håg Dont Drink And Drive When You Can Smok And Fly :P
//Lojzan!!!

Ella

Hej
Vet jag har bloggat dåligt. Men det e för att efter skolan har Ebbzz följt med mig hem. För hennes buss kommer så sent.  Idag ska jag vara barnvakt. Så just nu sitter min lillasyster "Ella" inne på mitt rum och tittar på film medans jag bloggar ^^y Jag gick och la mig ganska sent igår men vaknade kl 6.35. När jag somnade om så kom mamma in kl 7 och sa att jag var tvungen att gå ner och lägga mig hos Ella.  Men hon e så pigg på morgonen... blä :C

Men direkt när jag gick upp så tog jag en kall Red bull  ur kylskåpet. Men ska fixa till mig sen plugga lite. Jag lovar att jag ska bogga mer idag.
//Lojzan!!!

Godmorgon,Edvin

Hej
Igår försov jag mig. Så idag gick jag upp vid kl 5 och hoppade in i duschen så jag inte skulle somna om. Så nu sitter jag och väntar på att jag kan gå.  Vistt e jag duktig försov mig på tredje dagen. Sen så när jag och Cisha skulle till spanskan som e i k16. Vi satt utanför och väntade sen märkte vi att det var ju k 19 XD Så komförsent också då. Men att vi först inte hittade till Spanskan gjorde inget.

Edvin
Har jag glömt att skriva att jag och Edvin är ihop igen? Men om jag inte har det så vet ni det nu.

//Lojzan!!!

Smallville

Hej
Har inte orkat blogga. Här kommer lite bilder som jag tog på i igår. Satt och tittade på Smallville nyss ^^y











Nu ska jag plugga matte och Spanska
//Lojzan!!!

Skola

Hej
Igår så bloggade jag inte för min fina kusin var här. Vi tog typ över 300 bilder så det kommer några bilder senare på oss. Jag typ sminkade henne,fixade hennes hår och så fick hon låna en t-tröja av mig. Hon blev så fin. Blev ett sött litet emo ^^  Idag har jag inte bloggat för att skolan började idag. Har typ haft lite kul. Men ska äta nu bloggar senare. Och ni som läser min blogg snälla komentera något. Vad som helst ^^
//Lojzan!!!

Cisha och Ebbzz

Hej
Det har varit en hlet underbar kväll i dag. Jag och Ebbzz var hos Cisha från kl 18 tills 22.00 typ. Så kom hem nyss. Bilderna vi tog kommer upp direkt efter Ebbzz skickat dom till mig.
//Lojzan!!!

1time

Hej
Det e 1 timme kvar tills jag ska gå till Cisha. Ebbzz ska också ditt de blir kul hoppas jag. Just nu funderar jag på om jag ska ha dom här kläderna jag har på mig eller inte. Har väldigt tråkigt just nu. Så ska köpa lite cola.
//Lojzan!!!

Ella

Hej
Nu e jag barnvakt igen. Just nu badar Ella och ska typ leka med henne. Men ja hon har nog glömt bort det så sitter vid datorn och bloggar och chatta me lite folk. E typ glad men ledsen :/ E Glad för att jag vet att jag betyder mkt för en underbar person som hetter Erik och som jag älskar för han e så jävla fantasik. Och typ ledsen för att han bor så långt bort. Men måste sticka nu.
//Lojzan!!!

Bilder

Hej
Här är resten av bilderna.

Konstig bild på mig. Min hand ser ju inte så normal ut häller.

Ebbzz och jag ^^ Lika lika som vanligt.


Me =^.^=


Tunga :P


Så det var alla. Nu ska jag städa lite i mitt rum.
//Lojzan!!!

Fixa

Hej
Har varit i affären nu. Passade lillasyster "Ella" idag kl 7 till kl 12. Så e lite trött men ska fixa ill mig nu. För ska till Cisha i kväll det ska bli kul.
//Lojzan!!!

Edvin

Hej
Har varit i Kalmar idag. Köpte en t-tröja,ett par idrotts skor och ett par svarta jens. Och just nu färgar jag mit hår lilla igen för jag hade missat lite. Sen idag så blev jag och Edvin tillsammans igen. Så e glad för det. Men tyvärr en person som jag älskar jätte mkt hans flikvän gjorde slut med han så e lite ledsen för det. Men måste sköllja hur hårfärgen nu.
//Lojzan!!!

Godmorgon

Godmorgon
Idag vaknade jag av att min mobil ringde. Det var min mammma som undrade om jag skulle med till Kalmar och det ska jag. Sen satte jag mig vid datorn och så ringde min mobil igen. Men det var min kompis. Hon har diabetes och hade glömt sitt insulin hos mig igår. Så jag var snäll och sprang och lämnade det. Vi bor inte så långt ifrån. Men hon var jätte glad att jag sprang i regnet till henne^^
Så jag har varit duktig idag. Men måste fixa till mig nu. Bilderna kommer senare idag som jag lovade.


Två biler på Avril Lavinge ♥  Har lyssnat på henne ganska länge.
//Lojzan!!!

Musik

Hej
Här kommer två låtar som jag älskar <3


//Lojzan!!!

Hej igen ^^
Här är lite bilder som e tagna för nån dag sedan när EbbzzChan sov här.

Edvin och hans lillasyster Sigrid e hon i bakgrunden.


Ebbzz ^^


Sigrid ^^


Ego bild


Mina Convers skor.


Ebbzz


Ego bild på mig igen


Ebbzz


En till bild på en av värdens underbaraste kille Edvin <3 Älskar han så jävla mkt


Min tunga ser damp ut


Har färgat mitt hår lila nu ^^ Så e bild på när jag hade hårfärgen i.


Har alltid denhär tröjan när jag färgar håret. Fint hand tryck på den eller?


Vad fan gör du med mitt Spider-man täcke Ebbzz?


Bild på när mig när Ebbzz och jag åkte till Kalmar.


Ebbzz i bilen ^^
Orkar inte lägga ut fler bilder nu. Men resten kommer i mon ska chatta med en person.
//Lojzan!!!

Dåligt

Hej
Anlednigar att jag inte bloggat:
1. Har inte haft något intresant att blogga om.
2. Inte måt så bra.
3.Har inte orkat.
Så ska göra ett ganska långt inlägg nu.
//Lojzan!!!

Jävla unge!!!

Hej
Jag e jätte arg nu. För jag skulle vara barnvakt åt min lillasyster Ella men helt plötsligt så var hon borta. Men sen vissade det säg att hon var hos nån jävla äklig blate. Fan vad jag hatar den blaten hon e en sådan jävla idiot. Vill inte att min kära lillasyster ska vara kompis med en idiot.
//Lojzan!!!

RSS 2.0