Cisha och Pizza

Hejhej
Kom hem lite över nio från Cisha. Det var bara jag och Cisha. Vi gick och köpte pizza så fort jag kom sen så var vi hos Cisha och åt sen gick vi ut med hundarna och efter det var vi på hennes rum. Jag satt vid hennes dator och hon gick runt och fotade. Vi hade jätte roligt. Men här kommer några av bilderna vi tog.

Jag inne på Pizzerian. Haha x''D När Cisha skulle säga till mig vad hon skulle ha. Så sa hon lite fel han sa att hon skulle ha marijana men hon menade ju magarita. xD

Cisha




Mina fingrar e ju jätte raka -.-'''

Ja jag sat vid datorn så ända tills det här hände:

Haha xD Jag e så jävla klantig jag råkade bita i bordet...


:3

Jag vill ha den!!!

Cisha när vi var i affären.
Så där har ni lite bilder. Ska sova nu så jag orkar med dansen i mon.
//Lojzan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0