Flickan med ett krossat hjärta:
Mitt hjärta har krossats så många gånger och så hårt... All smärta och allt hat gör så jävla ont...  Vet inte hur mkt smärta och hat jag klarar mer. Känns som jag bara ska ramla ihop på golvet och dö... Tänk vad frifullt det varit om man var död...

Jag vet såna tankar får man inte tänka men ändå... Jag kan inte låta bli att tänka den tanken...



Mina tårar vägrar sluta att rinna ner från mina kinder. Nä nu fan måste jag vakna.. Måste komma till verkligheten. Sluta att tänka tankarna som man inte får tänka. Måste skaka av mig all smärta och hat. Måste börja om från början.
//Lojzan!!!

Kommentarer
Postat av: Cisha

Låter bra :)

kram

2011-10-21 @ 21:53:13
URL: http://cisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0